מרכז המידע והשירות הטלפוני בנושאי יפויי כוח והרשאות לחיוב חשבון ברשות המסים

כחלק מייעול תהליכי עבודה ושיפור השירות ינתן החל מה- 20/02/2014 מענה הטלפוני בנושא יפויי כוח,  הרשאות לחיוב חשבון והסדר גבייה מרוכזת במרכז המידע והשירות הטלפוני במקום במרשם המייצגים.

עובדי מרשם המייצגים ימשיכו לתת מענה טלפוני בנושא הסדר הארכות, במספרי הטלפון של מרכז המידע והשירות הטלפוני.

1.     לתשומת לבכם, שיפור המענה מחייב זיהוי של הפונה (מייצג / לקוח אחר) בכל פנייה פרטנית לגבי לקוח  מסויים, באחת החלופות הבאות:

·       מספר מייצג, מספר תעודות זהות של העובד, וסיסמת VTEL )סיסמה אותה ניתן לקבל במשרדי רשות המסים בהתאם להוראת ביצוע 12/2010 בנושא: " סיסמה טלפונית למייצגים ולציבור – שאילתא VTEL").

·       מספר מייצג ומענה לשתיים מהשאלות הבאות לזיהוי המייצג: פרטי חשבון בנק, מחזור עסקאות בדוח האחרון במע"מ, סכום תשלום/החזר בדוח האחרון במע"מ, תאריך לידה של המייצג.

2.     לפיכך החל מה- 16/02/2014 לצורך קבלת מענה בנושאים עליהם אחראי מרשם המייצגים, יש לפנות למספרי הטלפון הבאים: 4954* (כוכבית מסים) או 1-222-4954 או 02-5656400 בימים א'-ה' בין השעות  8:15-16:00.

כמו כן ניתן לפנות באמצעות הדואר האלקטרוני בכתובת: Lameyazeg@taxes.gov.il .

 

 

You may also like...

כתיבת תגובה