פתיחת‏ תיבות ‏דואר ‏אלקטרוני‏ מחלקתיות ‏במשרדי‏ רשות ‏המסים

רשות המסים שמה לה למטרה לשפר את השירות ובכלל זה את הקשר של משרדי הרשות (מס הכנסה, מע"מ ומיסוי מקרקעין) עם ציבור המייצגים והציבור הרחב. כחלק משיפור זה יצרנו תיבות דוא"ל מחלקתיות בכל אחד ממשרדי הרשות. תיבות אלו מאפשרות פנייה ישירה למחלקה המבוקשת והעברת קובץ מצורף.

שירות זה נועד ליצירת ערוץ קשר נוסף לצד הערוצים הקיימים:

  • מערכת מפ"ל (מערכת פניות לקוחות באתר האינטרנט) המאפשרת העברת קבצי PDF ומעקב אחר סטאטוס הפניות.
  • פנייה ישירה לעובד המשרד באמצעות FAX TO MAIL.

כאן המקום לציין כי במטרה לייעל את השירות ולאפשר מענה יעיל וממוקד על ידי עובדי המשרדים, מומלץ ליצור קשר עם המשרד בכל פנייה באחד‏ הערוצים ‏בלבד. העברת פנייה במספר ערוצים מטילה עומס מיותר על המשרדים.

לכל שאלה או הבהרה ניתן לפנות לגב' סיגל זקן ממחלקת שירות סניפי בחטיבת שירות לקוחות באמצעות תיבת דואר אלקטרוני: sigalitza@itc.mof.gov.il.

לחץ כאן לרשימת מפורטת של כתובות הדואר האלקטרוני.

 

בכבוד‏ רב,

מירי‏ סביון

 

 

 

You may also like...

כתיבת תגובה