404

אופס! העמוד הזה לא קיים באתר

ניתן לחפש את הדף הרצוי בשורת החיפוש:

חיפוש
עורך דין

תפקידו של עורך דין פלילי מיסים

עורך דין מס פלילי הוא עורך דין משפטי המתמחה בהגנה על אנשים או עסקים העומדים בפני אישומים פליליים הקשורים למס. לעורכי דין אלו יש הבנה עמוקה של חוקי המס ותקנות המס, כמו גם במערכת המשפט הפלילי.

חשבון

מתי יש צורך ברואה חשבון?

ראיית חשבון היא אחד המקצועות המבוקשים והנדרשים ביותר, למגוון רחב של מטרות. רואה חשבון הוא מי שיסייע לכם להתנהל נכון מבחינה כספית, לקבל החזרים וזיכויים המגיעים לכם ולשמור על תזרים מזומנים תקין.

OFFICE PAN

כיצד חתימות דיגיטליות מחוללות מהפכה בהחזרי מס

תהליך הגשת החזרי מס עשוי להיות לרוב משימה מייגעת וגוזלת זמן. מאיסוף כל המסמכים הדרושים ועד להבטחת דיוקם, זהו תהליך שיכול לגרום לאנשים רבים להרגיש המומים. עם זאת, עם כניסתן של חתימות דיגיטליות, התהליך המסורבל הזה עבר מהפכה, מה שהופך את החזרי המס לקלים, מאובטחים ויעילים יותר מאי פעם.

טלפון

מוקד מכירות לעסקים – מוכרים לכם יותר

בעולם של תחרות אינסופית ושפע של מתחרים וחדשנות, עולם המכירות הפך לקשה ומאתגר יותר. ואם העסק שלכם לא ימכור או ישיג את היעדים הדרושים, הוא פשוט יחדל מלהתקיים. אז מה עושים עסקים שלא ניחנו בכישרון המכירות? מוקד מכירות לעסקים זה הפתרון המושלם עבורם. והחלק הטוב? שאתם לא צריכים לטפח בעצמכם אנשי מכירות, או להשקיע בהקמת מוקד מכירות. בעבר מוקדי מכירות היו חלק אינטגרלי מהעסק, מה שדרש מבעלי עסקים להשקיע הון ומשאבים רבים בבניית המערך, כולל הקמת מוקד מכירות, גיוס אנשי מכירות, בניית תסריטי שיחה, בניית אסטרטגית מכירות, ניהול מעקב ומערך קשרי הלקוחות, ועוד. ואחרי כל ההשקעה הזאת? מחלקת מכירות לא תמיד הצליחה לייצר את התוצאות הרצויות, לעמוד ביעדים שהוצבו ולהפיק תועלת אל מול ההשקעה.

הפקדה

העצמת אנשי מקצוע עצמאיים: המשמעות של הפקדה לקרן השתלמות

להיות עצמאי מגיע עם מערך אתגרים ואחריות משלו. היבט מרכזי אחד שאנשי מקצוע עצמאיים מתעלמים ממנו לעיתים קרובות הוא חשיבות ההפקדה לקרן השתלמות. במאמר זה נבחן את המשמעות של הפקדה לקרן השתלמות לעצמאי ונשפוך אור על גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון.

צריכים הכוונה וייעוץ?  מוזמנים לפנות לאחד המומחים שלנו על מנת לתאם ייעוץ והכוונה מקצועית!

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!